Skip to main content

Apa Ada Pada Man U, Real n Chelsea???? baca dan tindak!!!


Sedang ana bersiar siar secara maya di alam maya ini, iaitu di laman sosial yang plg mndapat sambutan, FACEBOOK, ana terjumpa akan satu artikel yang membongkar rahsia di balik kelab2 gergasi dalam arena bola sepak, yakni MU, dan sebagainya... hari ini, kaum yahudi telah 99.9999% berjaya dalam mencapai semua protokol yang dibinanya... dan kita, Umat Islam dan seluruhnya sedang menjadi alat bagi mereka untuk menjayakan semua protokol mereka...


Allah berfirman dalam AlQuran,, yang mana maksudnya, Sesungguyhnya puak yahudi dan nasrani tidak akan sekali duduk berehat sehingga kamu semua mengikuti rentak dan cara hidup mereka... Alahuakbar...


antara protokol mereka dalam 5s ialah stim, sex, smoke, stroke, dan sport... perkara ini ana dapat waktu mmbaca sebuah buku khas untuk palestin daripada cikgu Fatin... terima kasih...


jadi bagi bahgian SPORT... kita hari ini pun sudah mudah benar melihat bagaimana Org2 Islam memperhambakan diri mereka sendiri utk menyjayakan protokol yahudi... yakni sport... loihat berapa ramai yang sanggup meninggalkan keluara di rumah utk melihat perlawanan bole sepak di kedai2 kopi dan sebgainya... berapa ramai umat Islam yang sanggup menghabiskan belanja utk mengokong kelab kesayangannya??? menyaksikan pertandingan bolasepak kelab2 yahudi bertandning??? dan yang paling penting brape ribu org Islam yang sanggup bangun malam utk tgk bola bukan utk berqiyam menyembah ALLA??? brape ramai org islam yang sggup mnggalkan waktu smbahyang maghrib dan sunbuh utk tgk bola????


nah, lihat.. betapa berjayanya org yahudi dalam memperpatungkan kita??? memperalatkn umat2 islam dalam menjayakan rancangan mereka?????? nah, lagi sekali ana sediakan link yang membongkar idea2 yang sungguh bersistem oleh puak YAUDI....








akhir kata.. sedarlah... permainan yang telah disusun oleh puak yahudi laknatullahualaihim ini.. sekaranag semakin hampir kepada kejayaan.... dan apa peranan kita??????


belum lagi dengan Filem2 kontroversi yang semakin nyata dalam memperhinakan ISLAM????


Jadi, apa PERANAN KITA???? wahai umat ISLAM???!!!!

Comments

Popular posts from this blog

Panggang Ayam - Gune Tin Biskut???

Assalamualaikum... Hari ni, ana nak beri sedikit tnjuk ajar bagaimana nk memanggang ayam dgn sgt senang sekali. Mudah, pantas dan bla33...Ana baru balek dari sebuah program, namenye kem jambori remaja 2009, anjuran ALTIS, sebuah konsultan Anak muda yang sedang giat memperjuangkan Islam dgn membina dan melahirkan seberapa banyak generasi baru yang bakal menggegar dunia sebagai modal insan ummat akhir zaman. Kem yang menyeronokkan ini sedikit sebanyak berjaya mengisi masa lapang ana di musim cuti ini dgn cara yang sgt bermakna.Nak di jadikn citer, ader satu slot pada hari ke2 program ini, yang maner namenyer ialah Kembara Dik Cerdas.. Aktiviti ini mempunyai 8 checkpoint. Yang ana nak citer nih, satu checkpoint yang mner budak2 nih kner merebus/memasak/menggoreng/memanggang sebiji telur dan memastikannya mampu ditelan oleh tekak2 para peserta... waawawawawaw...Peserta2 yang diwakili kanak2 berusia 9-12 tahun ini, bagaimanapun, sedikit sebanyak berjaya melakukan cabarn ini walaupun dgn ban…

kita hanya hamba

assalamualaikum..

kadang2, aku terfikir.. apa erti hidup ni?
apakah aku yang telah hidup 18 tahun 13 hari ni, dah jumpa apa erti hidup?
apakah rutin harian aku ni, betul2 aku jalankan atas dasar aku betul2 faham apa itu erti hidup...

sebenarnya hidup yang macam mana patut aku rutinkan dalam hidup aku?
adakah rutinan yang aku buat ni betul2 aku dah passionate dalam diri aku?
atau aku hanya lelaki typical yang steorotype.: membuta tuli kut apa orang cakap...

aku kadang2 terasa diri aku lemah.. jauh.... jauh... jauh dari PENCIPTA...
ye aku faham, aku hamba. aku pernah duduk sekolah agama 5 tahun.. aku tau ape itu mardhatillah...
aku tau ape itu ma'rfatullah...
aku tau semua tu.. bahkan aku pernah jadi seorang yang bergelar naqib...
aku tau ape tu dosa.. aku tau syurga, pahala... neraka, DOSA..
aku boleh berkuliahkan orang rak2.. ape itu dosa,
ape itu mungkar..
ape itu maksiat...
tapi kenapa aku masih rase aku JAUH... YAA... BELUM BETUL2 dekat dengan ALLAH...
RABBUL JALIIL..
RABBUSSAMAAWAAT..
KENAPA...…

Definisi Syirik

Adapun syirik itu ertinya adalah "mempersekutukan Allah dengan sesuatu yang lain" atau dalam lain perkataannya ialah "menduakan-Nya".
Salah satu contoh syirik ialah mengatakan bahawa nabi 'Isa as itu sebagai anak Allah. Syirik termasuk di dalam perkara2 yang membatalkan iman.

PEMBAHAGIAN SYIRIK.

a) Syirik Jali (Nyata).
Syirik Jali adalah mempersekutukan Allah secara terang-terangan.Misalnya ialah perbuatan menyembah berhala dan memohon sesuatu daripada sesuatu yang dianggap mempunyai kuasa; seperti memuja kubur yang dianggap keramat dengan tujuan hendak meminta nombor ekor.Lazimnya perkara seperti ini berlaku di kalangan orang-orang yang kurang berpendidikan agama.

b) Syirik Khafi (Tersembunyi).
Syirik Khafi pula adalah mempersekutukan Allah secara senyap2, iaitu tanpa diketahui oleh orang lain dan boleh juga terjadi tanpa disedari oleh orang lain serta diri sendiri; melainkan hanya Allah sajalah yang mengetahuinya.
Contoh syirik khafi yang disedari ialah:

1) Percaya k…