Skip to main content

YahUDi dan MalAysia??


Malaysia dgn ISRAEL bergabung??? Malaysia ngn Zionis laknatullahualaihim bekerjasama??? ape kes nih encik najib??? negara Islam bukan sepatutnyer... melawan ISRAEL ker??? knaper jdk cmni nih Najib???? najib cium tgn Barrack Obama??? aik??? mcmner dan aper kes nih cik Najib??? mner kewibawaan Cik Najib sbagai pemimpin Islam??? mner letaknyer maruah negara kita dalam kepimpinan Islam???

Knaper ye cik Najib??? Saye maken hari maken pelik laa dgn keadaan Malaysia.. Ari tuh, saya tbace satu berita... macamane brunei berusaha bsusah payah nk mmpertahankan Islam dalam negara... ketikamana seorang menteri mencadangkan agar ada satu zon penghalalan arak dalam negara utk menyemarakkan lagi dunia pelancongan... tapi kekerasan pemimpinnya telah mematahkan usaha tersebut. dye ckp dgn tegas... YA, KALAU BEGITU, HARI INI, KITA HALALKAN ARAK.. ESOK LUSA, JUDI, ZINA PULA AKAN BERLELUASA!!! KITA NEGARA ISLAM, HAK KITA MEMPERTAHANKAN NEGARA ISLAM KITA INI!!..
patutlah brunei nih x famous sgt...

Lepas baca sahaja berita tu, ana terus geleng kpale.. melihat bagaimana Judi di'halal' kan di malaysia.. bagaimana arak di perkilangkan di malaysia.. Negara Islam sheikh.. ISLAM...!!!

dan hari ini, negara kita tergolong antara 3 negara yang bersekongkol menjadikan Israel Yahudi laknatullahualaihim sebagai penasihat dan prundingcara... Pekejadahnyer???? nak jadik apa Malaysia nih?? berpuluh juta diberinye kt apco, nnt ana bgatahu apa itu apco...

Kita lihat hari ini, sebenarnya sekonyong-konyong APCO menjadi terkenal! Ramai yang ingin tahu, apa itu APCO, benarkah ia agensi Yahudi dan mengapa Najib mengambil agensi Yahudi sebagai penasihatnya?

Pembabitan APCO dalam merancanakan dasar negara bukan perkara baru, ia bermula sejak Setember tahun lepas apabila APCO membuka pejabatnya di Kuala Lumpur. Namun ia menjadi heboh baru2 ini selepas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dmembuat kenyataan bahawa konsep 1Malaysia yang diperkenalkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak ditiru daripada konsep 1Israel.

Berikutan kenyataan Anwar , Datuk Abdul Rahman Dahlan (BN-Kota Belud) membawa usul supaya Anwar dihadapkan ke Jawatankuasa Hak Kebebasan dan Keistimewaan Parlimen.

Jika anda ingin tahu siapa gerangan APCO, agensi milik Zionis yang kini menjadi penasihat Najib itu, di bawah ini disertakan beberapa maklumat mengenainya yang saya kutip dari beberapa sumber:

i) APCO beribu pejabat di Amerika. Alamat penuhnya ialah 700, 12th Street, N.W, Suite 800, Washington DC 20005.

ii) Lembaga Pengarah dan Jawatankuasa Eksekutf APCO kebanyakannya adalah mereka berketurunan Yahudi seperti di bawah:

Lembaga Pengarah

Margery Kraus
Margery Kraus
chair
founder & chief executive officer
APCO Worldwide


Ron  Boschetto
Ron Boschetto
director
Neal  Cohen
Neal M. Cohen
chief executive officer
Americas
director
worldwide operations
David Greenberg
David Greenberg
independent director
Neil Wiesenberg
Neil Wiesenberg
director

Jawatankuasa Eksekutif

Margery  Kraus
Margery Kraus
chair
founder & chief executive officer
APCO Worldwide


Neal Cohen
Neal M. Cohen
chief executive officer
Americas
director
worldwide operations
Larry Snoddon
Larry E. Snoddon
vice chairman
APCO Worldwide
chief executive officer
Asia
Brad Staples
Brad Staples
chief executive officer
EMEA
Robert  Schooling
Robert Schooling
managing director
Washington, D.C.
Kirk Stewart
Kirk Stewart
executive vice president
Philip Fraser
Philip Fraser
chief information officer
Mara  Hedgecoth
Mara Hedgecoth
vice president & director
global marketing & communication
assistant secretary
APCO Worldwide
Stacy Reyan
Stacy Reyan
senior vice president
human resources
Judith S.  Sapir
Judith S. Sapir
senior vice president
general counsel
secretary
APCO Worldwide
Denise Teeling
Denise Teeling
chief financial officer


iii) Manakala penasihat utama APCO ialah pakar-pakar yang pernah berkhidmat dengan rejim Zionis termasuk bekas Ketua Agensi Keselamatan Israel, Doron Bergerbest-Eilon; bekas duta Israel ke Jerman, Shimon Shein dan bekas duta Israel ke Amerika Syarikat, Itamar Rabinovich.

iv) Pengarah Urusan APCO di Malaysia ialah Paul Stadlen, yang juga seorang berketurunan Yahudi, yang sebelum ini bertugas di pejabat APCO di London

v) APCO mula membuka pejabat di Malaysia pada 1 September 2009. Antara tugasnya di Malaysia termasuk sokongan komunikasi untuk pelbagai inisiatif pembaharuan yang diambil oleh kerajaan Malaysia, terutamanya dalam bidang pekerjaan, promosi pendidikan dan mengukuhkan penyampaian perkhidmatan kepada orang ramai.

vi) Kontrak APCO dengan Malaysia bernilai RM20 juta antaranya bertujuan untuk memulihkan imej Najib yang sering dikaitkan oleh media-media seluruh dunia dengan pembunuhan Altantuya serta misteri di sebalik pembelian kapal selam Scorpene.

vii) APCO mempunyai beberapa pejabat di Eropah, Asia dan Amerika. Di Asia antara pejabat APCO selain dari Kuala Lumpur ialah Jakarta, Singapura, New Delhi, Bangkok, Beijing, Dubai dan Ho Chi Minh City.


viii) Hanya Malaysia, Indonesia dan UAE merupakan negara penduduk majoriti Islam yang membenarkan APCO membuka pejabat di negaranya.

ix) APCO juga memberi perkhidmatan melindungi beberapa diktator dan penjenayah dunia termasuk diktator Nigeria, Sani Abacha dan presiden seumur hidup Kazakhstan, Nursultan Abishuly Nazarbayev serta jutawan Rusia Mikhail Khodorkovsky, yang dikaitkan dengan kegiatan mafia.


x) Ketua Menteri Gujarat, India Narendra Modi yang menjadi penyebab kepada pembunuhan hampir 1,000 orang Islam di Gujarat pada Februari 2002 juga adalah pelanggan APCO.

So, MCM MANER???

Comments

Popular posts from this blog

Mimpi yang dah bukan angan angan

Assalamualaikum. Bila kau da bole baca entri aku ni, maknanya aku da sampai la di jepun ni. Macam macam aku nak cerita sebenarnya kat sini. Sepanjang aku dalam perjalanan dari KLIA sampai la ke jepun ni, aku nak cerita macam2. Setiap kali aku rasa benda tu aku nak cerita, aku teringat kat Blog aku ni. Serius . Sumpah. X tipu. Tapi bila aku da mula menaip ni, aku terus lupa. Blank. Alaaa, macam kau dalam dewan exam selalu tu laa. hermm Aku smpai Narita Airport pukul 10 pagi. time tuh semua tgh eksaited lagi. Turun2 plane je, sume tarik nafas pnjg2, simpan dlam mulut pastu lpskn slow2. Sume nk rase becakap kluar 'asap'. HAHA. Termasuklah aku ni. Eksaited gila. Sampai nk bercakap pun slow2, sbb nk tgk asap kluar mulut. haha macam2. Memula, kami di ajak pergi ke Excel Hotel, Tokyo. dgr2 briefing, pastu makan2. sedap woo. ahaha. Jepun ni mmg betul2 disiplin. Yang kau dengar tepati masa, x lambat, ikut peraturan tu, tu mmg sume betullah tu. X salah. Xda tipu2. Kat mana lagi

Aku tulis lagi

.: prolog :. ...jd, aku yang berdarah jati Malaysia ni sedikit sebanyak terasa tercabar la. Ini bukan perkara main2. Ini perkara yang sangat kritikal... (siap ada prolog lagi. haha. saja nak test) Assalamualaikum.  Semalam dari pagi aku melilau2 sekitar sendai ni untuk menyelesaikan semua urusan2 yang tertunggak. Akaun bank, beli baju, phone dan sebagainya.  Sepatutnya akaun bank da siap semalam, tapi oleh kerana ada masalah teknikal, onna tachi j sempat siap smlm.  Dipendek kn cerita, akaun bank nye siap dalam jam 3 petang. 3.15 lebih kurang dah nak masuk asar. ''Xdaq masa dah. solat je la tepi ni" senpai aku bsuara. Kami pon bsolat zuhur la di Sendai Station kt btoi2 laluan org ramai. Aku yang mmg susah nk khusyu dalam solat ni pon lagi bertambah2 susah la nk khusyu bila org ramai jalan2 situ sambil mengerling ke arah kami. Dalam hati aku berdoa, janganlah ada yang nk gatal2 pg tanya aku buat apa ni nanti. Tengok takpa. Jangan nak tanya2. HAHA. kant

Hati2 AGENDA YAHUDI!!

Assalamualaikum.. Alhamdulillah, dpt jugak ana bertulis tulisan kt blog ana ni.. Aperpon hari ini, ana nak memberitahu kpd semua saudara ana yang Islam dkt luar tuh, Satu lagi agenda org yahudi dan seangkatannya utk melemahkn umat Islam.. Utk menjatuhkan kesucian serta kekuatan umat Islam. Bagaimana??? yaa, pengeluaran barang2 makanan yang mengandungi Ingerediet2 haram di dalamnya... Isu ini sebenarnya sudah lama dihebahkan kepada Umat Islam.. cuma mereka maseh belum yakin, pasti dan betul2 bersedia meninggalkan makanan2 tersebut... Secara dasarnya, kita diharamkan utk memakan apa saja makanan yang mengandungi substance2 yang haram utk kite makan, X kirelah, babi ker, anjing ker, hatta binatang yang dasarnya halal pon, jika kita makan secara haram, maka haramlah ia. Namun, di sini, ana ingin mengatakan ttg makanan2 yang selalu kita makan, ttp, sebenarnya tidak wajar utk kita memakannya. Masyarakat hari ini lebih gemar memakan makanan yang mudah, instant dan sedap, sehinggakan kadang2 l