Skip to main content

BlOg... SimPati AkU!!

Salamun Alaikum... 

Ermm.. nper tajuk entri kali ni cm plek???

Nih ak gtau!! sblm tuh.. kalo korang prasan... aku gune pkataan ana bler ak dlm keadaan yg waras dan mampu berfikir secara tenang dan mampu menenangkan korang... tapi kalo ak daa gune pkatan AKU nih.. mknenye aku mungkin dalam keadaan kurang waras, dan idak tenang dan tentu sekali tidak dapat menenangkn sesisapa pun....

Jadi, mengapa perlu diberi simpati kepada BLOG??? apekejadahnye BLOG plak yg kiter kene kesian??? nape x orang??? nper x binatang??? Naper x, Ayam??? apahal??

erm... aku sering berlegar2 di sesawang berlaman... hari ini, aku bersawang di beberapa laman blog yang bisa mendatangkn kemarahan berbagai jenis muslim... Muslim, boleh kita kategorikan kpd pelbagai.. pertama, muslim yang btol2 beriman... merka nih, perilakunye sgt2 bariman, warak, tawaddhuk... bwat dose pon sgt takut dan malu...

Muslim jugak ader yang bersifat tak kisah... biarlaahhh aper nk jadik kt luar.. yang pntg dyorang dlm keadaan yang selamat.. dan sejahter... Ader gak Muslim yang perangainye agak kesetanan... slalu bwt dose... dalm erti kata lainnyer, Fasiq... pndek kata... kesensitivitian mereka ini terhadap perkara berkaitan Islam berbeza... ada yang aggresif dan ader yang , lntak kolaaa...

Tapi hari ini, aku sangat YAKIN dan KOMPEM serta KONFIDEN... Blog2 yng aku mksodkan sbagai layak penerima simpati ini, bakal MEMBUATKAN MUSLIM DARI SEMUA PERNGKAT akan MARAH, bengis dan juga mengeluarkan seberapa banyak kata2 kesat yang menggairahkan...!!!! KNAPE?>??

Pertama..::

        1 ) http://jeffrydamien09.blogspot.com/

AKU jem tahap gaban cipan meninggal sebab Blog nilah satu satunye blog kepunyaan ORANG MELAYU, ISLAM yang mengutuk, mencaci dan mempermainkan ISLAM...

ABAH ko patriotik!!!... patriotik pekebendenye smpi kutuk2 HUKUM HUDUD??? laa 




Bler Ulamak dipersendakan... Allah dipermainkan... sper x berang, BAngang??!!!

sbb tulah aku siap sumpah seranah lagi si jefri ; penulis blog nih kt komen blog dak bodo nih!!!... Blog nih punyai satu tradmark stail yaitu mengedit gambar2 x senonoh dengan menukar stiap gambar tuh ngan muka2 tokoh PR... Sehinggakan mencipta satu gmbar Tok Guru dgn Anwar sdg bergusti dan terpampang HUDUD MANIA!!!... iSLAM Lagi ker dyorang nih??? Org yang mengeji hukum Allah samalah seperti dia mengeji perbuatan Allah kerna itu adalah ketetapan Allah...!!! wallahua'lam...

        2) http://islamexpose.blogspot.com

  Blog ini pulak mempunyai perwatakn yang sdikit berbeza.. Jika Jefri td berkonsepkan pengutukan terhadap PR dan dan pembangkang.. Blog ini pula berjuang dalam menerangkn sesuatu kepada pembacanya; ISLAM adalah agama sesat, terror dan MUSLIM perlu diselamatkan DRPD ISLAM... 

Byk posting Blog ini yang 


Korang sumer, aku harap x terpesong laaa dgn dakyah2 dalm blog sebegini... sbb ianya bahaya... kalau kurang iman.. akan mudah kita di pesongkan.. Sebab itulah perlunya belajar. Iman x akan kukuh tanpa ilmu yang mendalam.. Kita tidak punya Hujah utk mempertahankan Islam andai Ilmu lengang di dada.....


         3) http://beritamuslim.wordpress.com/

Ntok blog kali nih... mmg mncabar aku sbagai seorang Islam yang dari kecil telah mngaku Allah tu tuhan Aku,,,,... Kerna Apa?? Blog ini dengan sengajanya mencarci Allah, Muhammad, sahabat.. dan kita sebagai Muslim... Pelbagai entri nya dihias dgn tajuk yang seakan sengaja mencari nahas... Andai dapat aku berjumpa dgnnya, nescaya Kepalanya akan aku sembelih seakan memetik buah yang telah masak... 

Blog ini, selain mendakwa Islam itu agama sesat, salah dan penuh dgn kekurangn, juga menghina Allah dan Muhammad dgn gmbr2 yang x spttnye!!..

Allah dizahirkan dgn lukisan yang menghina!!! andai ada muslim yang tidak tercabar dgn perlakuan ini, maka 


1 jer yang aku masih pelik... naper laaaa blog2 cmni, kerajaan x amek pusing.. tp blog yg dok ulas/ perli sket pasl pmimpin plak yang heboh nk di tgkp... sampi sni sjer... Wasslalaamm...

Allahuakbar!!!!!!!!

Comments

Mufarwa said…
salam alaik..
bro...
aku nak tegur sikit la..
kalo boleh,
janganlah letak gambar hina Allah dan Nabi...
secara x langsung,ko dah langgar peraturan Allah...

ada 3 benda yang menjadikan kita syirik:

1)percakapan
2)perbuatan
3)kepercayaan

ko dah BUAT sesuatu iaitu menunjukkan sesuatu yang jelas menghina Allah..

walaupun niat ko nak terbitkan supaya orang sedar,tapi kan lebih baik kalau kita hanya letak URL..

takut2,perbuatan ko ni lebih menjurus kepada syirik...

dan benda ni,aku teringat beberapa tahun lalu,RTM disaman kerana menyiarkan gambar kartun menghina Rasulullah dari Denmark dalam salah satu berita pada pukul 8 malam.

walaupun ianya dilihat berniat untuk menunjukkan bukti,tapi takut2,kita yang memakan diri.

harap gambar hina Allah itu dideletekan secepat mungkin.
Nurfadhilah A. said…
uma, ni ke blog2 yg ko ckp ritu.
creepy siottt.
dorang tak kne saman ke?
Anonymous said…
kpd mufarwa di atas..

bukankah anta sndri meletak gambar2 perempuan seksi dan x menutup aurat di blog anta?

haiii pelik sy.

Popular posts from this blog

Mimpi yang dah bukan angan angan

Assalamualaikum. Bila kau da bole baca entri aku ni, maknanya aku da sampai la di jepun ni. Macam macam aku nak cerita sebenarnya kat sini. Sepanjang aku dalam perjalanan dari KLIA sampai la ke jepun ni, aku nak cerita macam2. Setiap kali aku rasa benda tu aku nak cerita, aku teringat kat Blog aku ni. Serius . Sumpah. X tipu. Tapi bila aku da mula menaip ni, aku terus lupa. Blank. Alaaa, macam kau dalam dewan exam selalu tu laa. hermm Aku smpai Narita Airport pukul 10 pagi. time tuh semua tgh eksaited lagi. Turun2 plane je, sume tarik nafas pnjg2, simpan dlam mulut pastu lpskn slow2. Sume nk rase becakap kluar 'asap'. HAHA. Termasuklah aku ni. Eksaited gila. Sampai nk bercakap pun slow2, sbb nk tgk asap kluar mulut. haha macam2. Memula, kami di ajak pergi ke Excel Hotel, Tokyo. dgr2 briefing, pastu makan2. sedap woo. ahaha. Jepun ni mmg betul2 disiplin. Yang kau dengar tepati masa, x lambat, ikut peraturan tu, tu mmg sume betullah tu. X salah. Xda tipu2. Kat mana lagi

Aku tulis lagi

.: prolog :. ...jd, aku yang berdarah jati Malaysia ni sedikit sebanyak terasa tercabar la. Ini bukan perkara main2. Ini perkara yang sangat kritikal... (siap ada prolog lagi. haha. saja nak test) Assalamualaikum.  Semalam dari pagi aku melilau2 sekitar sendai ni untuk menyelesaikan semua urusan2 yang tertunggak. Akaun bank, beli baju, phone dan sebagainya.  Sepatutnya akaun bank da siap semalam, tapi oleh kerana ada masalah teknikal, onna tachi j sempat siap smlm.  Dipendek kn cerita, akaun bank nye siap dalam jam 3 petang. 3.15 lebih kurang dah nak masuk asar. ''Xdaq masa dah. solat je la tepi ni" senpai aku bsuara. Kami pon bsolat zuhur la di Sendai Station kt btoi2 laluan org ramai. Aku yang mmg susah nk khusyu dalam solat ni pon lagi bertambah2 susah la nk khusyu bila org ramai jalan2 situ sambil mengerling ke arah kami. Dalam hati aku berdoa, janganlah ada yang nk gatal2 pg tanya aku buat apa ni nanti. Tengok takpa. Jangan nak tanya2. HAHA. kant

Hati2 AGENDA YAHUDI!!

Assalamualaikum.. Alhamdulillah, dpt jugak ana bertulis tulisan kt blog ana ni.. Aperpon hari ini, ana nak memberitahu kpd semua saudara ana yang Islam dkt luar tuh, Satu lagi agenda org yahudi dan seangkatannya utk melemahkn umat Islam.. Utk menjatuhkan kesucian serta kekuatan umat Islam. Bagaimana??? yaa, pengeluaran barang2 makanan yang mengandungi Ingerediet2 haram di dalamnya... Isu ini sebenarnya sudah lama dihebahkan kepada Umat Islam.. cuma mereka maseh belum yakin, pasti dan betul2 bersedia meninggalkan makanan2 tersebut... Secara dasarnya, kita diharamkan utk memakan apa saja makanan yang mengandungi substance2 yang haram utk kite makan, X kirelah, babi ker, anjing ker, hatta binatang yang dasarnya halal pon, jika kita makan secara haram, maka haramlah ia. Namun, di sini, ana ingin mengatakan ttg makanan2 yang selalu kita makan, ttp, sebenarnya tidak wajar utk kita memakannya. Masyarakat hari ini lebih gemar memakan makanan yang mudah, instant dan sedap, sehinggakan kadang2 l